close
Αρχική
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • Ιδιωτική Ασφάλιση
    • Κοινωνική Ασφάλιση
    • Επαγγελματικά Ταμεία
  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • Υγεία
    • Αυτοκίνητο
    • Οικονομία
    • Τράπεζες
    • Πολιτική
    • Κοινωνία
    • Bancassurance
    • Διεθνή
    • Πολιτισμός
    • Τεχνολογία
    • Καταναλωτικά Νέα
    • Αθλητικά
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ
    • Διαμεσολάβηση
    • Ασφαλιστικά Γραφεία
    • Πωλήσεις
    • Εκπαίδευση
    • Γυναίκα και Ασφάλιση
    • Αγγελίες
    • Λεξικό
  • ΠΡΟΪΟΝΤΑ
    • Σύνταξη
    • Υγεία
    • Περιουσία
    • Αυτοκίνητο
    • Bancassurance
    • Τραπεζικά
    • Λοιποί Κλάδοι
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡA
    • Ασφαλιστικές Εταιρείες
    • Θεσμικοί Φορείς
      • Ενώσεις - Σύλλογοι - Οργανισμοί - Διεύθυνση Εποπτείας
      • Διεθνείς Οργανισμοί
    • Φορείς Υγείας
    • Νομοθεσία
    • Μελέτες / Στατιστικά
    • Οικονομικά Αποτελέσματα
    • Άλλοι φορείς
      • Επιμελητήρια
      • ΕΦΚΑ - Ασφαλιστικά Ταμεία
      • Εφορίες
      • ΟΤΑ
      • Υπουργεία
  • ΑΠΟΨΕΙΣ
    • Άρθρα
    • Αρθρογράφοι
    • Βήμα Αναγνωστών
    • Ψηφοφορίες
  • Αρχική
  • Ασφαλιστής
  • Πωλήσεις

ΠΩΛΗΣΕΙΣ

Πώς η δράση είναι προϋπόθεση της επιτυχίας των στόχων
Δημήτρης Μπάτρης
Δημήτρης Μπάτρης,
15/9/2022 - 08:11
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Πώς η δράση είναι προϋπόθεση της επιτυχίας των στόχων

Δημήτρης Μπάτρης, 15/9/2022
  • facebook
  • twitter
  • linkedin

Όπως έχετε παρατηρήσει, υπάρχουν άνθρωποι που φαίνονται να μην προοδεύουν στη ζωή και είναι κολλημένοι στον ίδιο δρόμο, επαναλαμβάνοντας τις ιδέες συνήθειες. 

Όταν προσπαθήσετε να εντοπίσετε το πρόβλημα, πιθανότατα θα καταλήξετε σε δυο πιθανά συμπεράσματα, πρώτον «ή δεν δρουν καθόλου διότι δεν έχουν Στόχους» (αν δεν έχεις στόχους πού θα σκοπεύσεις;) και δεύτερο «διοχετεύουν την ενέργεια τους σε λάθος δράση».

Ίσως δεν γνωρίζουν ότι, για να πετύχουν πρέπει να κινούνται προς την «κατεύθυνση των στόχων τους». Αυτό επιτυγχάνεται με την επίτευξη μικρότερων στόχων, τους οποίους έχουν ορίσει με προσοχή και έχουν ορίσει το συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Ο καλός σχεδιασμός θα έχει σημεία που θα αξιολογείτε την αποτελεσματικότητα καθώς κινείστε προς τους κυρίους Στόχους σας. 

Παρά πολλοί έχουν όνειρα και στόχους, αλλά σταματούν εκεί. Τους βλέπουμε να έχουν ενθουσιασμό του νέου στο επάγγελμα, μεγάλο ζήλο και αποφασιστικότητα να πετύχουν σχέδια, αλλά μετά δεν συμβαίνει τίποτα, γιατί δεν πέρασαν σε δράση. Μοιάζει σαν την δίαιτα της Δευτέρας. 

«Το σχέδιο σας είναι τόσο αποτελεσματικό όσο η δράση σας»

Η δράση δίνει πνοή στα σχέδια μας, όμως πολλοί δεν δρουν, γιατί συμβαίνει αυτό; Γιατί τους αρέσει να «τεμπελιάζουν»; Μήπως πιστεύουν ότι τα όνειρα τους δεν θα υλοποιηθούν ποτέ, επομένως η κάθε δράση θα είναι σπατάλη του χρόνου;

Εγώ πιστεύω ότι οι περισσότεροι άνθρωποι δεν δρουν, είτε δεν διαθέτουν την απαραίτητη γνώση είτε επειδή διαθέτουν πάρα πολλή γνώση, η οποία κατά μεγάλη ειρωνεία κάνει το Στόχο να φαίνεται απρόσιτος επειδή καταλαβαίνουν καλύτερα τα προβλήματα που μπορεί να δημιουργηθούν και η προσοχή τους εστιάζεται στην αποτυχία.

«Η γνώση δεν είναι δύναμη, η εφαρμοσμένη γνώση είναι δύναμη»

Συνήθως τα πρώτα βήματα που κάνουν, είναι εντελώς ανεπαρκή, και πολύ συχνά αποτυγχάνουν στην πρώτη τους προσπάθεια και αμέσως εγκαταλείπουν πιστεύοντας ότι και να κάνουν δεν θα πετύχουν. Αν τους ρωτήσετε, θα ακούσετε πολλές δικαιολογίες.

Εκείνο που δεν κάνουν είναι να προσπαθήσουν να μάθουν το μάθημα που τους διδάσκει η αποτυχία.

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

Τελικά γιατί οι άνθρωποι δεν δρουν;

Αυτό όπως γνωρίζετε, εντοπίζεται και στις ομάδες Πωλήσεων, με άτομα που έχουν όλα τα προσόντα για πωλήσεις αλλά χωρίς τα αναμενόμενα αποτελέσματα.

  • Πρώτος παράγοντας είναι ότι δεν δρουν, γιατί νομίζουν ότι έχουν όσο χρόνο θέλουν στην διάθεση τους. Αυτή είναι η μεγαλύτερη αυταπάτη. Ξεγελούν τον εαυτό τους, αναβάλλουν για την επόμενη εβδομάδα και πάλι αναβολή. 

Η αναβλητικότητα είναι πολύ ύπουλη, μας κάνει να πιστεύουμε ότι δεν τα έχουμε παρατήσει, αλλά απλώς το αναβάλλουμε.
Τα ραντεβού που πρέπει να κάνουμε ή τις επαφές είναι για σήμερα, όχι για αύριο, γιατί συχνά το αύριο δεν έρχεται ποτέ. «Το αύριο αποφασίζεται σήμερα». 
Όπως το σχέδιο δράσης, εξεύρεσης πελατών, προσέγγισης, κλείσιμο ραντεβού από Δευτέρα σε Δευτέρα και πάει λέγοντας.
Αυτό ισχύει και σε αλλά θέματα της ζωής μας, όπως η γυμναστική, η δίαιτα κλπ.
Η κοινή διαπίστωση είναι ότι, ελάχιστοι λένε αυτό «θα το αρχίσω αύριο» και καταστρώνουν σχέδιο δράσης να το εφαρμόσουν.
Ο χρόνος που συχνά επιλέγεται είναι ο καινούργιος χρόνος, γιατί γνωρίζουν τι πέτυχαν και τι υποχρεώσεις έχουν το νέο έτος, άλλοι μετά τις διακοπές ή μετά τον χειμώνα, όλα δικαιολογίες, λάθος, λάθος. 
Οι εταιρίες έχουν ένα τριετές Business Plan είτε μικρή είτε μεγάλη, ελέγχεται σχεδόν κάθε χρόνο αλλά και κάθε μήνα, δεν υπάρχουν εποχές και γιορτές και διακοπές για μετά και μετά, διότι μάλλον την επόμενη χρονιά να μην βρίσκεται εν ζωή. 
Άρα αποφάσεις και σχέδια δράσης όπως μια εταιρία, χωρίς αναβολές και κωλυσιεργίες διότι γίνονται συνήθεια και εμποδίζουν την ανάπτυξη σας.

  • Δεύτερος λόγος που δεν δρουν οι άνθρωποι αλλά και των Πωλήσεων, είναι ο λόγος της «Αποτυχίας».

Αυτός ο φόβος είναι κάτι που έχουμε μάθει, άρα μπορούμε να τον «ξεμάθουμε». Ας σκεφτούμε πώς αισθανόμαστε στα παιδικά μας χρόνια, που τις πιο πολύπλοκες δεξιότητες με δοκιμές αποτυχίας και επιτυχιών για διόρθωση των σφαλμάτων, χάρη στην ενθάρρυνση και πολλές δοκιμές ξανά και ξανά. Τι έγινε τώρα και τα ξεχάσαμε;
«Οι ατυχίες μας είναι ευκαιρία μάθησης, προσπαθούμε πάλι χωρίς φόβο».

  • Τρίτος λόγος που οδηγεί στην αδράνεια είναι ότι έχουν περιοριστικές πεποιθήσεις και τους παραλύουν.

Πιστεύουν βαθιά στο υποσυνείδητο τους ότι, υπάρχουν πράγματα που δεν μπορούν να κάνουν ποτέ, όσο και αν προσπαθήσουν και λένε απλώς «Δεν μπορώ», αυτό το λένε συχνά και έχει ριζώσει μέσα τους, πιστεύοντας ότι είναι πέρα από τις δυνάμεις τους. 
Με το πιστεύω αυτό δεν κάνουν το κόπο να προσπαθήσουν, όπως ότι δεν μπορούν να αλλάξουν. 
Πιστεύουν και τους παρηγορεί ότι δεν είναι χειρότεροι από τους άλλους και ότι η ζωή τους δεν οπισθοδρομεί. Μπορεί να μην οπισθοδρομεί, «ούτε όμως προοδεύει».
Τους ακούμε να λένε, από το δεν μπορώ να μαγειρέψω ή να μάθω μια ξένη γλώσσα και φυσικά να πουλάω!
Αξίζει η προσοχή μας για την στελέχωση στις πωλήσεις. 

  • Τέταρτο αίτιο της αδράνειας είναι μια κυρίαρχη ανάμνηση κάποιας παλιάς αποτυχίας.

Μια παλιά αποτυχία να ήταν τόσο οδυνηρή ώστε το άτομο τώρα να συνδέει τη δράση με τον πόνο της αποτυχίας. Ο νους του, για να τον προστατεύσει από αυτό τον πόνο, του λέει ότι αν δεν δράσει δεν πρόκειται και να αποτύχει.

Αυτοί οι τέσσερις παράγοντες μπορούν να ξεπεραστούν, εκείνοι που αναβάλλουν συνεχώς τη δράση, εστιάζουν στις δυσκολίες, και αναμασούν το παρελθόν και το κυριότερο δεν πιστεύουν ότι μπορούν να πετύχουν, θα διαπιστώσουν ότι παρόλο που έχουν ορίσει τους στόχους τους, και να θέλουν να τους πετύχουν, βαθιά μέσα τους η έλλειψη πίστης στον εαυτό τους τους παγιδεύει μέσα στα όρια της ζώνης άνεσης.

«Τίποτα δεν συμβαίνει μέχρι να αναλάβεις δράση»

Όταν δεν έχεις πίστη στον εαυτό σου, τα όνειρα γίνονται απλώς μελαγχολίες, επιθυμίες, και στο τέλος της ζωής νιώθεις τι θα μπορούσες να είχες πετύχει εάν αποφάσιζες να δράσεις γιατί μπορούσες, τώρα το ξέρεις και ξεκίνα σήμερα. 

«Ο Άνθρωπος είναι ζωή, που επιδιώκει Στόχους.
Η ζωή του έχει νόημα μόνο όταν παλεύει και αγωνίζεται για τους στόχους του».

Αριστοτέλης 384-322πχ 

Σας εύχομαι καλή δράση σήμερα...


Ποιος είναι ο Δημήτρης Μπάτρης

Απόφοιτος Σχολής Ικάρων Ιπτάμενος, Πιλότος μαχητικών αεροσκαφών 
Σχολή εκπαιδευτών και επικοινωνίας, Σχολή Πολέμου, Διεύθυνση Σπουδών Σχολής Ικαρων.
Αποστρατεύτηκε με το βαθμό του Σμήναρχου (Ι)
Ισόβιο Μέλος της Αεροπορικής Ακαδημίας Ελλάδος &
Μέλος του Βετεράνων Πιλότων ΠΑ.ΣΥ.ΒΕΤ.Α
Ξεκίνησε την καριέρα στον ασφαλιστικό χώρο από την Interamerican
Το 1988 Δ/ντης Υποκ/ματος στην AGF KOSMOS 
1990-1995 Δ/ντης Πωλησεων και το 1995-99
Εμπορικός Δ/ντης της ίδιας εταιρίας 
Το 1999-2014 Εμπορικός Δντης στη ALLIANZ Ελλάδος 
2015-2018 Δ/ντης της BATRIS INSURANCE Από το 2011 Δντης εκπαίδευσης στο ΙΧΟΣ 
Σεμινάρια Marketing και πωλήσεων στην Ελλάδα και Εξωτερικό 
Συστήματα Εκπαίδευσης και Ανάπτυξης πωλήσεων Ασφαλειών Ζωής στην Metropolitan & New York Life USA
Μέλος της Ε.Ε.Δ.Ε και Ε.Ι. Μ Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing
Συμμετοχή ως ομιλητής σε συνέδρια στην Ελλάδα και Κύπρο 
Σύμβουλος Ανάπτυξης Ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών και Πρακτόρων 
Αρθρογράφος στο Nextdeal.

Ακολουθήστε το Nextdeal.gr στο Google News .
  • TAGS:
  • πωλήσεις
  • πωλητές
  • δράση
  • στόχοι
  • αποτυχία

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΔΩ...

  • Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη
    Δημήτρης Μπάτρης, 04/11/2025 - 09:40

    Πόσο δυνατό είναι το «ΘΕΛΩ» του πωλητή προς τον πελάτη

  • Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/10/2025 - 09:44

    Ποιο είναι το σπουδαιότερο προσόν για την ανάπτυξη του Πωλητή;

  • Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου
    Δημήτρης Μπάτρης, 06/10/2025 - 11:24

    Πώς η απογοήτευση του πωλητή μετατρέπεται σε δράση επιτυχίας του στόχου

  • Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;
    Δημήτρης Μπάτρης, 24/09/2025 - 10:55

    Τι αγοράζει πρώτα ο υποψήφιος πελάτης από τον Πωλητή;

  • Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Δημήτρης Μπάτρης: Η φιλοσοφία των Πωλήσεων!

    Σήμερα η φιλοσοφία των πωλήσεων βασίζεται σε μερικές βασικές αρχές: 1) Η Βαθειά κατανόηση των αναγκών: Ο πωλητής δεν «προωθεί προϊόντα...
    Δημήτρης Μπάτρης, 15/09/2025 - 14:27
  • Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Ποιο είναι το μεγαλύτερο κίνητρο για την αύξηση των πωλήσεων υπηρεσιών;

    Όπως γνωρίζετε δεν υπάρχει εταιρία ή ομάδα πωλήσεων υπηρεσιών που να μην θέλει να αυξήσει τις πωλήσεις. Τι συμβαίνει που...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 14:50
  • Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ένα σχόλιο του Δημήτρη Μπάτρη για το ΝΑΙ

    Ο Δημήτρης Μπάτρης μας έστειλε ένα σχόλιο για το περιοδικό «Ασφαλιστικό ΝΑΙ». Διαβάστε παρακάτω το σχόλιο που ακολουθεί: "Αγαπητέ Βαγγέλη, διαβάζοντας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/09/2025 - 09:55
  • Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Γιατί φοβάται ο πωλητής τον υποψήφιο πελάτη και αντιστρόφως, στο ραντεβού!

    Υπάρχει μια παλιά παροιμία που λέει «φοβάται ο Γιάννης το θεριό και το θεριό το Γιάννη». Λέτε η παροιμία αυτή...
    Δημήτρης Μπάτρης, 23/06/2025 - 09:35
  • Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Δημήτρης Μπάτρης: Ποιο είναι το καλύτερο προσόν για να γίνει κάποιος πωλητής

    Όπως γνωρίζετε, τα εμπλεκόμενα στελέχη για την επιλογή των ατόμων, για την ένταξη τους στο δυναμικό των πωλησεων της εταιρείας...
    Δημήτρης Μπάτρης, 10/06/2025 - 10:00
  • Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Στοχοπροσήλωση: Μια λέξη που δεν ακούγεται, αλλά αξίζει πολύ!

    Ο δρόμος προς την επιτυχία είναι συχνά γεμάτος εμπόδια, προκλήσεις, αθέμιτο ανταγωνισμό και δεν είναι ασυνήθιστο οι άνθρωποι να εγκαταλείπουν...
    Δημήτρης Μπάτρης, 12/05/2025 - 10:00

Σελίδες

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • …
  • ΕΠΟΜΕΝΗ
  • τελευταία »

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ERGO Hellas: Ποια είναι τα πιο συχνά λάθη στην οδήγηση που μπορεί να προκαλέσουν ατύχημα
16:11 ERGO Hellas: Ποια είναι τα πιο συχνά λάθη στην οδήγηση που μπορεί να προκαλέσουν ατύχημα
  • 15:55 Επιθεώρηση Χρυσολόγου της Εθνικής Ασφαλιστικής: Αιμοδοσία, Πράξη Αλληλεγγύης!
  • 14:30 ΣΕΣΑΕ: Εκδήλωση με θέμα «Ψυχική Υγεία και Εργασιακό Περιβάλλον» πίσω από το «Όλα καλά» - Τι δεν Φαίνεται στον Εργασιακό Χώρο
  • 14:22 Συνάντηση Philippe Donnet με τον Βασιλιά Κάρολο Γ’ για την κλιματική ανθεκτικότητα και την οικονομική βιωσιμότητα
  • 14:00 Business Day 2025 από την Εθνική Ασφαλιστική: Μια εμπειρία έμπνευσης και διασύνδεσης με τη νέα γενιά επαγγελματιών
  • 13:10 ΕΑΕΕ: +2% το πλήθος ασφαλιστηρίων συμβολαίων κατοικίας Ιουνίου 2025
  • 13:00 Η ERGO στηρίζει για 13η χρονιά το Ladies Run, τιμώντας τον εθελοντισμό και τη γυναικεία παρουσία στον αθλητισμό
  • 12:55 Στόχοι πρωταγωνιστών και στόχοι επιβίωσης στην Ελλάδα το 2025!
  • 11:25 Η Carglass® συμμετείχε στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών 2025, προάγοντας την Αριστεία στην Εξυπηρέτηση Πελατών
  • 11:13 Η Ουκρανία χάνει ολόκληρο το Ντονμπάς - Πως διαμορφώνεται η επόμενη μέρα
  • 10:50 ΠΦΣ: Οδηγός Εμβολιασμών Ενηλίκων 2025 - 2026
  • 10:04 Εσύ ξέρεις ποια είναι η πιο δύσκολη πώληση;
  • 09:57 Νέα δάνεια ύψους 780 εκ. ευρώ σε επιχειρήσεις - Οι όροι και ποιους αφορούν
  • 09:52 Ακτινοβολία με Ευθύνη: Η Affidea πρωτοπορεί στην Ασφαλή Ιατρική Απεικόνιση
  • 09:45 ΕΝΔΙΣΥ: Το λουκέτο στα ΕΛΤΑ με υπογραφή Μητσοτάκη, τιμωρεί χιλιάδες συνταξιούχους!
  • 09:40 Ανεβαίνουμε πίστα στην γεωπολιτική σκακιέρα, το…«3+1», mega deal στο LNG και οι Έλληνες εφοπλιστές, ρεκόρ κερδοφορίας και νέα εξαγορά από την Titan
  • 09:20 Euronext: Βασικά σημεία αποτελεσμάτων τρίτου τριμήνου
  • 09:15 Alpha Bank: Ιστορικό υψηλό στα κέρδη και ισχυρή απόδοση κεφαλαίων
  • 09:00 Το 4ο Συνέδριο "10 Χρόνια Πάνορμος" την Τετάρτη 19 Νοεμβρίου 2025
  • 08:52 Ποια είναι η «Απαγορευτική» ερώτηση του Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή προς έναν πελάτη με χρήματα;
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ

  1. 6/11 Η Agora του Ardonagh Group εγκαινιάζει την παρουσία της στην Ελλάδα με 300 εκατ. ευρώ διαθέσιμα για εξαγορές
  2. 3/11 Πειραιώς: Τι είπε ο Μεγάλου στους διεθνείς αναλυτές για το deal με την Εθνική Ασφαλιστική
  3. 7/11 Τι σημαίνει Ασφαλιστική αξία, Ασφαλιστικό ποσό και Ασφαλιστική υποκατάσταση;
  4. 5/11 Η αγαθή σκιά που άφησε ένας άνθρωπος
  5. 3/11 Ο «ξαφνικός θάνατος» και οι «γαλάζιες» αντιδράσεις, Μια κυρία στα..μπουζούκια, ο Λάτσης, ο Μυτιληναίος και τα ΕΛΠΕ και το «stop» στο 11μηνο ράλι
  6. 4/11 Η διπλωματία της ενέργειας αποδίδει, τα «γαλάζια» πυρά κατά Σκλήκα, ο «νέος ΟΤΕ», η «ψήφος» στην Eurobank και η ενίσχυση της Alpha στην Κύπρο
  7. 3/11 Ο διακόπτης που κανείς δεν προσέχει, αλλά κάθε ασφαλιστής πρέπει να ξέρει

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΣΧΟΛΙΑ

Config Page Gr

Διεύθυνση: Φιλελλήνων 3, 10557
Σύνταγμα, Αθήνα
Τηλέφωνο: 210 3229394 Fax: 210 3257074 Email: [email protected]

NEWSLETTER

Λάβετε τα καλύτερα του Nextdeal στα εισερχόμενά σας, κάθε μέρα.

FOLLOW US

  • Facebook
  • Instagram
  • Linkedin
  • YouTube

QUICK LINKS

  • ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΕΜΑΣ
  • ΕΚΔΟΣΕΙΣ
  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

© 2018 Nextdeal.gr

  • Όροι Χρήσης
  • Πολιτική Απορρήτου
  • Newsletter
  • Like Us on
    Facebook

  • Follow Us on
    Twitter

  • Follow Us on
    Instagram

  • Follow Us on
    LinkedIn

  • Subscribe on
    YouYube